Volg voor het beheren van de activiteitensoorten op het platform deze handleiding.
INHOUDSOPGAVE
Activiteitensoort aanmaken
1. Ga naar 'Startpagina > Beheer > Activiteiten'.
2. Klik op de knop 'Toevoegen'.
3. Selecteer een activiteitencategorie en klik op 'Selecteren'.
4. Vul het bericht in en klik op 'Opslaan'.
- Voeg een afbeelding toe.
- Vul het sjabloon in met de juiste informatie.
- Selecteer de juiste 'Deelnemer instellingen' en 'Host instellingen'.
5. Na het opslaan staat de activiteit in het lijstje van 'Soort activiteit' bij het inplannen van een activiteit.
Activiteitensoort bewerken
1. Ga naar 'Startpagina > Beheer > Activiteiten'.
2. Zoek op de naam van de activiteit.
3. Klik op de drie puntjes en vervolgens op 'Bewerken'.
4. Breng de gewenste wijzigingen aan en klik op 'Opslaan'.
Activiteitenkamerinstellingen
Bij het beheren van een activiteitensoort moet je de 'Deelnemerinstellingen' en 'Hostinstellingen' selecteren. Deze instellingen bepalen hoe de activiteitenkamer eruitziet en functioneert.
Met deze instellingen kan worden bepaald welke acties een gebruiker wel of niet mag zien of uitvoeren. Voorbeelden hiervan zijn de knoppen voor emoji-reacties en scherm delen, die eventueel kunnen worden uitgeschakeld.
Standaard Deelnemer en Standaard Host zijn de meest gangbare instellingen. Voor de meeste activiteiten zullen deze voldoende zijn.
LET OP: De activiteitenkamerinstellingen worden door Tapster beheerd.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren